Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák / Termékek

Visszaküldési és visszatérítési szabályzat

14 napos elállás

Ha egy termék bármilyen okból nem nyeri el tetszését, az átvételt követő 14 napon belül jelezheti elállási szándékát honlapunkon.

Ilyen esetben semmi más dolga nincs, mint e-mailen jelezni az elállási szándékot az webshop@mindwell.hu e-mail címre küldött üzenetben, amiben kérjük megjelölni, hogy melyik rendelésből, melyik terméket szeretné visszaküldeni és milyen számlaszámra utalhatjuk vissza a vételárat.

A jelzéstől számított 14 napon belül kell visszajuttatni hozzánk a terméket, mi pedig a visszaszolgáltatást követő legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) árát.

A visszajuttatott termék ára csak abban az esetben igényelhető vissza, ha a termék, annak tartozékai és a termék leírása is sértetlen és hiánytalan, valamint lehetőség szerint felbontatlan gyári csomagolásban van.

A termék visszajuttatásával kapcsolatos szállítási díjak a Vevőt terhelik! Kérjük, olvassa el figyelmesen az ÁSZF ide vonatkozó részét!

Visszaküldési cím:
 

Mindwell Pszichológiai Központ Zrt.
Budapest, 1122 Goldmark Károly utca 3. fszt. 1.

Reklamáció és szavatosság

A csomag kézhezvételekor mindig ellenőrizze a csomag sértetlenségét. Sérült, nyitott csomagolású küldeményt ne vegyen át. Ilyen esetben az átvételt megtagadását követően okvetlen keresse fel ügyfélszolgálatunkat mielőbb, hogy segíthessünk a további ügyintézésben és az újbóli csomagfeladásban.

Ha a megvásárolt termék hibásnak bizonyul, a gördülékeny ügyintézés érdekében első lépésként jelezze felénk a webshop@mindwell.hu e-mail címre küldött üzenetben, töltsön fel a hibáról képet vagy videót és írja meg nekünk, hogy mi a hibajelenség pontosan.

A rendelkezésre bocsátott információk alapján tudjuk eldönteni, hogy hogyan tudunk segíteni neked a leggyorsabban. Ezt követően kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot és egyeztetnek a további teendőkről, valamint gondoskodunk a termék visszajuttatásáról. 

Ha úgy ítéljük meg, hogy nem hibáról van szó, akkor sajnos nem áll módunkban befogadni a visszaküldeni szánt csomagot.

Felhívjuk figyelmét, hogy az e-mailen keresztül érkező hibajelzések esetén is arra kérjük majd, hogy töltse ki a „Visszaküldési, elállás, hibajelzés” kérelmet a további ügyintézéshez.

A jótállás és szavatossággal kapcsolatos tudnivalókért, kérjük, olvassa el figyelmesen ÁSZF-ünket.