14 napos elállás
Ha egy termék bármilyen okból nem nyeri el tetszését, az átvételt követő 14 napon belül jelezheti elállási szándékát honlapunkon.
Ilyen esetben semmi más dolga nincs, mint e-mailen jelezni az elállási szándékot az webshop@mindwell.hu e-mail címre küldött üzenetben, amiben kérjük megjelölni, hogy melyik rendelésből, melyik terméket szeretné visszaküldeni és milyen számlaszámra utalhatjuk vissza a vételárat.
A jelzéstől számított 14 napon belül kell visszajuttatni hozzánk a terméket, mi pedig a visszaszolgáltatást követő legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) árát.
A visszajuttatott termék ára csak abban az esetben igényelhető vissza, ha a termék, annak tartozékai és a termék leírása is sértetlen és hiánytalan, valamint lehetőség szerint felbontatlan gyári csomagolásban van.
A termék visszajuttatásával kapcsolatos szállítási díjak a Vevőt terhelik! Kérjük, olvassa el figyelmesen az ÁSZF ide vonatkozó részét!
Visszaküldési cím:
Mindwell Pszichológiai Központ Zrt.
Budapest, 1122 Goldmark Károly utca 3. fszt. 1.
Reklamáció és szavatosság
A csomag kézhezvételekor mindig ellenőrizze a csomag sértetlenségét. Sérült, nyitott csomagolású küldeményt ne vegyen át. Ilyen esetben az átvételt megtagadását követően okvetlen keresse fel ügyfélszolgálatunkat mielőbb, hogy segíthessünk a további ügyintézésben és az újbóli csomagfeladásban.
Ha a megvásárolt termék hibásnak bizonyul, a gördülékeny ügyintézés érdekében első lépésként jelezze felénk a webshop@mindwell.hu e-mail címre küldött üzenetben, töltsön fel a hibáról képet vagy videót és írja meg nekünk, hogy mi a hibajelenség pontosan.
A rendelkezésre bocsátott információk alapján tudjuk eldönteni, hogy hogyan tudunk segíteni neked a leggyorsabban. Ezt követően kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot és egyeztetnek a további teendőkről, valamint gondoskodunk a termék visszajuttatásáról.
Ha úgy ítéljük meg, hogy nem hibáról van szó, akkor sajnos nem áll módunkban befogadni a visszaküldeni szánt csomagot.
Felhívjuk figyelmét, hogy az e-mailen keresztül érkező hibajelzések esetén is arra kérjük majd, hogy töltse ki a „Visszaküldési, elállás, hibajelzés” kérelmet a további ügyintézéshez.
A jótállás és szavatossággal kapcsolatos tudnivalókért, kérjük, olvassa el figyelmesen ÁSZF-ünket.