Mit tegyek, ha kérdésem van a rendelésemmel, termékkel kapcsolatban?
Kérjük, e-mailben érdeklődjön a webshop@mindwell.hu email címen! Kollégáink a rendelések feldolgozásán túl csomagolnak, logisztikát szerveznek, vevőket szolgálnak ki, így sajnos nem minden esetben tudunk telefont felvenni, az e-mailekre azonban munkanapokon 24-48 órán belül igyekszünk válaszolni.
Hogyan tudok vásárolni?
Rendelése elküldéséhez nincs szüksége regisztrációra a webshopon. Ha nem akar regisztrálni, akkor a vásárlási folyamat során különösen ügyeljen a megadott adatok (név, cím, e-mail cím, stb.) helyességére!
Hogy miért érdemes regisztrálnia mégis egy fiókot? Mert így fiókjában megadhatja és szerkesztheti a számlázási és szállítási adatokat, láthatja előző rendeléseit és a rendelései után kapott hűségpontokat is.
Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítási költségek mindig mérettől és súlytól függenek, a pontos összeget a fizetési folyamat során a rendszer adja majd meg. A szállítási költségek az egyes szállító partnerek esetében az alábbi minimum szállítási költségtől indulnak.
-
GLS házhozszállítás: nettó 1480 Ft-tól
-
DPD házhozszállítás: nettó 1267 Ft-tól
-
MPL házhozszállítás nettó 1567 Ft-tól
-
MPL csomagautomata: nettó 790 Ft-tól
-
Foxpost csomagautomata: nettó 900 Ft-tól
-
Személyes átvétel: ingyenes
Hogyan tudok fizetni?
A webáruházban házhozszállítás vagy csomagpontra való szállítás esetén a következő fizetési lehetőségek állnak rendelkezésre:
-
SimplePay online fizetés - ingyenes
-
SimplePay qvik - ingyenes
-
Banki átutalás (előre utalás) - ingyenes
-
Utánvétel - 380 Ft
Amennyiben a szállítás módja személyes átvétel a Mindwell Pszichológiai Központ székhelyén, akkor választhat, hogy rendelését online, a fenti módok valamelyikét választva (kivéve utánvét) rendezi, vagy az előre megrendelt tételek árát átvételkor rendezi - ebben az esetben az utánvétes fizetési lehetőséget kell választania, és a helyszínen csak bankkártyás vagy készpénzes fizetésre van lehetősége.
Előzetes rendelés nélkül lehetőség van a helyszínen történő vásárlásra is bankkártyás vagy készpénzes fizetéssel, ilyenkor az utánvétes fizetés költségét nem számoljuk fel.
Mikor érkezik meg a rendelésem?
A rendelés beérkezésétől számítva átlagosan 2-10 munkanap alatt várható a kiszállítás, a pontos időtartam a termék rendelkezésre állásától és a futárszolgálati kiszállítástól is függ. A futárszolgálatok általi kiszállítás általában munkanapokon 8-17 óra között történik, a pontos részletekről a kiválasztott futárszolgálat ügyfélszolgálata tud részletes felvilágosítást adni.
Van minimum rendelési érték?
Nincs. Akár egyetlen terméket is megvásárolhat, ha csak arra van szüksége.
Hogyan adhatok le nagyobb volumenű rendelést?
Nagyobb mennyiségű terméket is megrendelhet a Webshop oldalán. Ha egy adott termékből a kívánt mennyiség nincs raktáron, a rendelés abban az esetben is lehetséges, de számolni kell azzal, hogy a szállítási idő hosszabb lesz.
Kiegészíthetem további termékekkel a már leadott rendelésemet?
Sajnos, erre nincs lehetőség. Ha további termékeket szeretne megrendelni, azt egy újabb rendelés leadása keretében teheti meg.
Van lehetőség személyes átvételre?
Személyes átvételre kizárólag a Mindwell Pszichológiai Központ székhelyén, Budapesten van lehetőség a központ nyitvatartási idejében.
A pontos cím: Budapest 1122 Goldmark Károly utca 3. fszt. 1.
A központ nyitvatartása: H-P: 09:00-20:00
Hogyan kapom meg a számlámat?
A rendelés átvétele, teljesítése után küldjük ki a számlát elektronikus formában, a rendeléskor megadott e-mail címre.
Önök gyártják a termékeket?
A Mindwell Pszichológiai Webshop saját termékeket is árul, de emellett más gyártók, kiadók termékeit is kínálja. Minden esetben közös pont, hogy a Mindwell Pszichológiai Központ magasan képzett, széles tapasztalattal bíró pszichológus szakemberei válogatták ki a termékeket szaktudásuk és tapasztalataik alapján. Így segítünk abban, hogy vásárlóink minél gyorsabban és biztosabban megtalálják azokat a termékeket, amelyekre szükségük lehet.
Nem azt kaptam, amit rendeltem. Mit tegyek?
Ilyen esetben, kérjük vegye fel minél előbb a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol kollégánk segíteni fog a probléma megoldásában.
Ha nem vagyok elégedett, mit tegyek?
Ha egy termék bármilyen okból nem nyeri el tetszését, az átvételt követő 14 napon belül jelezheti elállási szándékát honlapunkon. Ilyen esetben semmi más dolga nincs, mint e-mailen jelezni az elállási szándékot a webshop@mindwell.hu e-mail címre küldött üzenetben egy kitöltött elállási nyilatkozat csatolásával, amiben kérjük megjelölni, hogy melyik rendelésből, melyik terméket szeretné visszaküldeni és milyen számlaszámra utalhatjuk vissza a vételárat.
A visszaküldés és visszatérítés további szabályairól itt olvashat részletesen: https://webshop.mindwell.hu/visszakuldesi-visszateritesi-szabalyzat
Mit csináljak, ha a terméken hibát észleltem?
Írjon nekünk levelet a webshop@mindwell.hu e-mail címre, amihez kérjük, mellékeljen olyan fotó(ka)t is,amelyen a termék teljes egészében és a sérülés is látszik!
Hogyan kérhetem személyes adataim törlését?
A regisztrált felhasználók, hírlevélre feliratkozottak és webshop megrendelések általunk tárolt adatairól az Adatkezelési tájékoztatóban bővebben tájékozódhat. Személyes adatai törlését a webshop@mindwell.hu e-mail címen kérheti.